#konkurslolo

WYNIKI KONKURSU






REGULAMIN KONKURSU „KONKURSLOLO”
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu „#KONKURSLOLO” (zwanego w dalszej części
„Konkursem”) jest Elżbieta Kamińska prowadząca działalność pod firmą Allvision w ramach której
prowadzi działalność 81-348 Gdynia ul. Jana z Kolna 2 :
a. Restauracji Lolo Thai Jolo – ul. Jana z Kolna 2, 81-348 Gdynia
b. Jakubowy Hotel – ul. Jana z Kolna 2, 81-348 Gdynia.
2. Konkurs przeprowadzony zostanie w terminie od dnia 10 kwietnia 2023 roku do dnia
20 września 2023 roku.
3. Fundatorem nagród w niniejszym konkursie jest Organizator.
4. Konkurs organizowany będzie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem
wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną
inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. O grach hazardowych
(Dz.U.2009.201.1540 z późn. zm.).
6. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
§ 2
UCZESTNICTWO W KONKURSIE
1. Uczestnikami konkursu mogą być jedynie pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do
czynności prawnych osoby fizyczne, które:
a. Posiadają kartę konkursową w formie drukowanej lub elektronicznej oraz
b. Zapoznały się z niniejszym regulaminem i go zaakceptowały oraz
c. Spełniły warunki opisane w § 3 regulaminu, tj. wykonały zadania konkursowe.
2. Uczestnikiem konkursu nie może być pracownik Organizatora, przy czym za
pracownika uważa się każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, a
także osobę fizyczną wykonującą pracę na innej podstawie niż stosunek pracy,
studenta i ucznia, niebędący pracownikami, oraz wolontariusza, jak również osobę
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, współpracującą z pracodawcą.
3. Uczestnikowi nie wolno zamieszczać wypowiedzi graficznych lub tekstowych, które
zawierają treści wulgarne, nieobyczajne, naruszające przepisy prawne, naruszające
porządek prawny lub naruszające dobre imię Organizatora lub naruszające dobre
obyczaje. Takie treści mogą zostać natychmiastowo usunięte przez Organizatora, a
Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia takiej osoby z Konkursu lub – w
przypadku wygranej – odmowy przyznania nagród takiej osobie.
4. Ilość osób mogących wziąć udział w Konkursie jest nieograniczony.
§ 3
ZASADY KONKURSU
1. Zadania konkursowe polegają na:
a. Składaniu i opłacaniu zamówień oraz zakupie dań w restauracji LoloTHAIjolo
za minimum 30 złotych;
b. Udzielaniu – przez dwie pierwsze osoby od chwili publikacji – poprawnej
odpowiedzi na każdą zagadkę o wiedzy na temat Tajlandii, restauracji
LoloTHAIjolo lub Hotelu Jakubowego, przy czym Organizator będzie
publikował na instatory na Instagramie trzy pytania w tygodniu, o różnych
porach dnia;
c. Wykonaniu i umieszczeniu budzącego pozytywne skojarzenia rolki lub zdjęcia
lub filmu z restauracji LoloTHAIjolo, Hotelu Jakubowego lub z jednym z
oznakowanych samochodów thaijolo lub powiązane z tą tematyką (np. zdjęcie
w restauracji, zdjęcie z obsługą, zdjęcie dań zamówionych na wynos),
umieszczone na swoim instastory na Insatagramie z oznaczeniem Restauracji
@LoloThaiJolo, @Hotelu Jakubowego oraz z dopiskiem #konkurslolo;
d. Wynajmie pokoi w Jakubowym Hotelu
e. Zakupie voucherów podarunkowych do restauracji LoloTHAIjolo
2. Konkurs dzieli się na sześć etapów, trwających:
a. Od 10 kwietnia do 30 kwietnia 2023 roku
b. Od 1 maja do 31 maja 2023 roku
c. Od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 roku
d. Od 1 lipca do 31 lipca 2023 roku
e. Od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2023 roku
f. Od 1 września do 20 września 2023 roku
3. W każdym z etapów Konkursu Uczestnicy zbierają punkty przydzielane według
następujących zasad:
a. 4 pkt za zamówienie na wynos z dowozem lub odbiorem osobistym
zamówionych wyłącznie bezpośrednio pod numerem telefonu 512644412 lub
za pośrednictwem strony internetowej https://www.thaijolo.pl lub „przy okienku
odbiorów osobistych” za minimum 30 zł od poniedziałku do piątku w
restauracji LoloTHAIjolo, przy czym za każde dodatkowe 40 zł z tego samego
zamówienia doliczany zostanie 1pkt dodatkowy;
b. 3 pkt za zamówienie na wynos z dowozem lub odbiorem osobistym
zamówionych wyłącznie bezpośrednio pod numerem telefonu 512644412 lub
za pośrednictwem strony internetowej https://www.thaijolo.pl lub „przy okienku
odbiorów osobistych ” za minimum 30 zł w sobotę lub niedzielę w restauracji
LoloTHAIjolo, przy czym za każde dodatkowe 40 zł z tego samego
zamówienia doliczany zostanie 1pkt dodatkowy;
c. 2 pkt za zamówienie na miejscu w restauracji LoloTHAIjolo od poniedziałku
do czwartku za minimum 30 zł, przy czym za każde dodatkowe 40 zł z tego
samego zamówienia doliczany zostanie 1 pkt dodatkowy;
d. 1 pkt za zamówienie na miejscu w restauracji LoloTHAIjolo od piątku do
niedzieli za minimum 30 zł, przy czym za każde dodatkowe 40 zł z tego
samego zamówienia doliczany zostanie 1 pkt dodatkowy;
e. 1 pkt za poprawną odpowiedź na zagadkę o wiedzy na temat Tajlandii,
udzieloną w przez dwie pierwsze osoby od chwili publikacji zagadki, przy
czym Organizator będzie:
I - publikował na instatory na Instagramie trzy pytania w tygodniu, o różnych
porach dnia,
II - informował o pojawieniu się pytania na swych profilach na portalach
społecznościowych Instagram oraz Facebook minimum jedną godzinę
przed wyświetleniem się pytania (instastory polecamy zaobserwować i
ustawić przypominanie o instastory);
f. 1 pkt za wykonanie i umieszczenie budzącego pozytywne skojarzenia rolki lub
filmiku lub zdjęcia z restauracji LoloTHAIjolo lub Hotelu Jakubowego lub
jednym z oznakowanych samochodów thaijolo albo powiązane z tą tematyką
(np. zdjęcie w restauracji, zdjęcie z obsługą, zdjęcie dań zamówionych na
wynos) umieszczone na swoim instastory z oznaczeniem @lolothaijolo lub
@jakubowyhotel oraz z hasztagiem #konkurslolo ; z tym zastrzeżeniem że
uczestnik uzyska 1 pkt dodatkowy za udostępnienie swoich social mediowych
działań dodatkowo na tablicy Facebook, a jeżeli w danym miesiącu post
uzyska najwyższą liczbę polubień na portalu Facebook Uczestnik otrzyma
dodatkowe 5 pkt. Warunkiem jest pozostawienie posta na tablicy Uczestnika
przez cały etap konkursu, do chwili ogłoszenia wyników za dany etap.
g. 2 pkt za zakup vouchera podarunkowych do restauracji LoloTHAJjolo za
minimum 30 zł.
4. W przypadku zadania, o którym mowa w ust 1 lit. b (zagadka), warunkiem
koniecznym przyznania punktu jest wysłanie każdorazowo na adres e-mail
konkurslolothai@gmail.com wiadomości zawierającej poprawną odpowiedź na zadane
pytanie, imię i nazwisko uczestnika oraz jego numer telefonu. Organizator prześle w
informacji zwrotnej pierwszego otrzymanego od Uczestnika emaila informację o
nadanym numerze karty konkursowej, jeżeli uczestnik jeszcze jej nie posiada.
5. W przypadku, zadania, o którym mowa w ust 1 lit. c (zdjęcie/rolka/filmik), warunkiem
koniecznym przyznania punktu jest wysłanie każdorazowo na adres e-mail
konkurslolothai@gmail.com wiadomości zawierającej printscreen uwidaczniający
wykonanie zadania, imię i nazwisko uczestnika oraz jego numer telefonu. Organizator
prześle w informacji zwrotnej pierwszego otrzymanego od Uczestnika emaila
informację o nadanym numerze karty konkursowej, jeżeli uczestnik jeszcze jej nie
posiada.
6. Kartę konkursową Uczestnik otrzymuje w Lokalu – w przypadku dokonania
pierwszego zamówienia dań w restauracji LoloTHAIjolo lub pierwszego noclegu w
Hotelu Jakubowym lub zakupu pierwszego vouchera podarunkowego albo w
odpowiedzi zwrotnej - w przypadku wykonania pierwszego zadania polegającego na
odpowiedzi na zagadkę lub umieszczeniu zdjęcia/rolki/ filmiku na instastory na
Instagramie.
Warunkiem wydania karty konkursowej jest podanie imienia i nazwiska oraz numeru
telefonu. Otrzymanie karty konkursowej jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego
Regulaminu przez Uczestnika. Trzy pierwsze i trzy ostanie cyfry numeru telefonu
przyporządkowanego do danej karty stanowić będzie identyfikator służący do publikacji
wyników na stronie internetowej.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie sieci Internet, za
pośrednictwem którego przeprowadzane są części konkursu.
8. Za „instastory” uważa się publikowane na profilu społecznościowym Instagram relacje
Użytkownika tego portalu.
9. Za „udostępnienie na tablicy” na portalu Facebook uważa się opublikowane na profilu
społecznościowym Facebook posty Użytkownika tego portalu.
10. Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także
prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
§ 4
Nagrody i Zwycięzcy
1. Nagrodą główną w Konkursie jest wyjazd dla dwóch Zwycięzców w listopadzie 2023
roku do Tajlandii, na 10 dni, przy czym wycieczka obejmuje koszt biletów,
zaplanowane przez Organizatora koszty noclegów i jedzenia oraz specjalnie
przygotowany autorski program zwiedzania.
2. Nagrodami dodatkowymi będą przyznane uczestnikom wielkiego finału vouchery do
wykorzystania w restauracji LoloTHAIjolo lub Hotelu Jakubowym
3. Zwycięzcami w Konkursie będą:
a. Osoba, która zdobyła w toku całego Konkursu, tj. od 10 kwietnia 2023 roku do
20 września 2023 roku najwięcej punktów liczonych zgodnie z § 3 ust. 3
niniejszego Regulaminu, tzw. Zwycięzca zwycięzców;
b. Osoba, która wyłoniona zostanie spośród 10 osób, w Wielkim Finale , który
odbędzie się 24 września 2023 w restauracji LoloTHAIjolo Hotelu Jakubowym
4. Do Wielkiego Finału, wybranych zostanie 10 osób, według następujących kryteriów:
a. zwycięzca miesiąca – osoba która w danym miesiącu zbierze najwięcej
punktów (sześć miejsc – jedno za każde z etapów określonych w § 3 ust. 2
niniejszego Regulaminu) z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zwycięzcą
zwycięzców jest zwycięzcą miesiąca na jego miejsce wchodzi do finału inna
osoba, która zajęła drugie miejsce w danym miesiącu;
b. zwycięzca konkursu wiedzy, czyli osoba, która odpowiedziała prawidłowo na
największą ilość pytań (jedno miejsce w Wielkim Finale);
f. najczęstszy gość hotelu przez okres trwania konkursu, przy czym za gościa
uważa się pełnoletnią i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych
osobę fizyczną, która potwierdziła uczestnictwo w konkursie i spędziła co
najmniej jeden nocleg w hotelu, niezależnie od tego kto uiścił rachunek za
usługę (jedno miejsce w Wielkim Finale); z zastrzeżeniem że rezerwacja
została dokonana wyłącznie bezpośrednio pod numerem telefonu 58/7176868
lub za pośrednictwem strony internetowej www.jakubowyhotel.pl
c. najlepszy influencer – osoba, która umieściła na instastory na Instagramie
najładniejsze, najbardziej kreatywne i pozytywne zdjęcie/ rolkę/ filmik z
restauracji/hotelu/z samochodem thaijolo, przy czym 20 września 2023 roku
pracownicy LoloTHAIjolo (Komisja) wybiorą w drodze głosowania takie zdjęcie
(jedno miejsce w Wielkim Finale).
d. osoba, która zapłaciła najwyższy rachunek jednorazowo w ciągu trwania
całego konkursu w restauracji LoloTHAIjolo (jedno miejsce w Wielkim Finale)
5. Organizatorowi przysługuje prawo odmowy przyznania nagrody:
a. osobie, która działać będzie niezgodnie z niniejszym Regulaminem,
przepisami prawa lub zasadami obyczaju;
b. osobie, która podała nieprawdziwe, nieaktualne lub niekompletne dane;
c. osobie, która w jakikolwiek sposób będzie działać w sposób mający na celu
obejście Regulaminu lub zasad konkursu w nim ustanowionych.
6. Informacje o przebiegu oraz wyniki konkursu (częściowe i ostateczne) ogłaszane
będą codziennie na stronie internetowej https://www.thaijolo.pl oraz mediach
społecznościowych Organizatora (facebook, Instagram).
7. Nagroda nie podlega wymianie na jakikolwiek ekwiwalent, w szczególności
ekwiwalent pieniężny.
8. Nagroda do czasu wydania Zwycięzcy Konkursu stanowi własność organizatora.
9. Organizator nie odpowiadają za zgłoszenia konkursowe Uczestników, które naruszają
prawa autorskie lub inne prawa osób trzecich, jak również w wypadku, jeśli istnieje
duże prawdopodobieństwo wystąpienia takich naruszeń, a także wszelkie treści
naruszające powszechnie obowiązujące przepisy prawa, wolność słowa i dobre
obyczaje.
§ 5
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych w formularzu
rejestracyjnym jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach związanych z
przeprowadzeniem Konkursu opisanego niniejszym Regulaminem, w tym celem
wydania im Nagród. Dane dotyczące Uczestników będą przetwarzane przez
Organizatora oraz mogą być przekazywane uprawnionym organom, na podstawie
odpowiednich przepisów prawa.
3. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku, utrwalonego w związku z
udziałem w Konkursie lub podczas wycieczki do Tajlandii w związku z wygraną
poprzez umieszczanie zdjęć na stronach internetowych, ulotkach lub na profilach
społecznościowych w celach informacji i promocji.
4. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form przetwarzania obrazu,
kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w
formach obraźliwych lub powszechnie uznanych za nieetyczne.
5. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jego prac, o których mowa w § 3 ust. 1 lit.
c niniejszego Regulaminu, w celach informacji i promocji poprzez umieszczanie zdjęć
na stronach internetowych, ulotkach lub na profilach społecznościowych w celach
informacji i promocji.
6. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, postanowień jego Regulaminu i
interpretacji rozstrzyga Organizator.
7. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie
spowoduje, że realizacja Konkursu będzie niemożliwa.
8. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania,
przenoszenia i usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych.
9. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwiające przekazanie
Nagrody Uczestnikowi uprawnia Organizatora do odmowy jej wydania.
10. W przypadku złożenia przez Uczestnika sprzeciwu na przetwarzanie danych
osobowych lub cofnięcie zgody w czasie trwania Konkursu, Organizator uzna taki
sprzeciw lub cofnięcie zgody za wycofanie się z Konkursu Uczestnika.
§ 6
REKLAMACJA
1. Uczestnikowi przysługuje prawo do reklamacji w przypadku twierdzenia przez tego
Uczestnika, że do wykluczenia z Konkursu lub odmowy wydania nagrody doszło z
naruszeniem niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a. imię i nazwisko oraz adres Uczestnika;
b. przedmiot reklamacji;
c. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
d. podpis Uczestnika.
3. Reklamacje wnoszone są na piśmie, osobiście przez Uczestnika w siedzibie
przedsiębiorstwa lub listem poleconym w terminie 7 dni od ujawnienia zdarzenia, nie
później niż 7 dni od dnia zakończenia konkursu.
4. Organizator rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 21
dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach,
termin może ulec przedłużeniu, jednak nie więcej niż 60 dni od dnia przyjęcia
zgłoszenia, o czym Organizator poinformuje Uczestnika na piśmie.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie zasad Konkursu lub
treści Regulaminu, w tym w szczególności zmian terminów związanych z Konkursem.
Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie internetowej
https://www.thaijolo.pl
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia lub skrócenia czasu trwania
Konkursu a także zmiany daty planowanej wycieczki do Tajlandii będącej nagrodą
główną.
3. Organizator uiści do właściwego Urzędu Skarbowego, jako płatnik podatku
dochodowego, 10% zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.